Samordnet opptak

Det er innført samordnet opptak i Stjørdal kommune. Hensikten er å yte familiene best mulig service. Samordnet opptak innebærer at alle barnehagene i kommunene samarbeider om opptaket, både kommunale og private. Man søker på hjemmesiden til Stjørdal kommune. De som får plass i Stjørdal Barnehage SA sine barnehager, vil få tilsendt tilbudsbrev fra oss via Vigilo.

Opptaksordning

Opptak foregår fortløpende ved ledig plass. Det må søkes til hovedopptaket 1. mars, men ved årets slutt slettes alle søknader under samordnet opptak. Derfor må alle som står på venteliste søke på nytt ved nytt år. Opptak foregår etter medlemsnummer. Medlemsnummeret gjelder alle barn i familien og er eneste kriteriet for å få plass. Man kan også søke en av våre barnehager uten å være medlem, men da kommer du nederst på lista. Se vedtekter for utfyllende informasjon.

Snakk gjerne med styreren vår på tlf  916 97 539 om det er noe du lurer på.